diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Monday

Diam diam seribu bahasa


Sakit kembali menyerang. Dari tengahri tdi dah strat rasa sakit dkt dada susah nk bernafas. Tapi aku diamkan aje. Xlama lagi elok la kot lepas makan ubat..

Malam nie aku melayan si AV yg nak buat sticker utk kreta dy..wlaupom sakit aku ttap kuatkan dri mngedit apa sahaja yg dipinta oleh AV..asalkan dy gembira dan tersenyum...design dah siap..esok boleh la anta kedai utk print..hehe..for u sayangku AV... <3

Tapi smpai skrng pkul 1.44 pgi still xhilang sakit tu..Ya Allah.. Dugaan dtg kembli..rahang pom sakit jugak. Mungkin kesan dari excident hari tu..

Kt bwah nie ade link kemalangan yg mmbabitkan mto..aku tgok video nie terasa seperti kemalangan aku terimbas kembali..dapat rasa kesakitan masa tu dan kejadian tu mcm berulang kembali..

Syukur aku masih lagi bernyawa..



doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^