diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Saturday

Episode 1 ^^


Hai . Apa cite sekarang ? sihat ? Soryy aaa gua lama tk update status. Bukan apa, takde masa bhaii , Ecehhh . Poyosss . Btw, post lama gua dh delete. Malas ah nk ingat kenangan dahulu kala . Perghh . Ayat nak sedap je kann . Haha :p

Oh yaa. Ini hari sudah masuk bulan jun. Gilaa cepat masaa berlaluu . Kannnnnn . Dalam twitter pulak ade tranding Bye May, Hye Jun :) Kehkehhh .

Masuk bulan ni, dah sebulan lebih gua kejee . Perghhh hebat tk ? Hahaa . Ayah gua cakap gua kejee macam main main jee . Ciss . Yelaaa kedai yang gua jaga ni kecik jahh . Kedai yang lagi satu baru besauu . Wuuuu . Nati nk dekat bulan puasa, stok baru sampai . Baruu laaa barang banyakkk . Heww heww . Cuba tekaa kedai ni jual apee ???

Treettt
Treettt
Treeeeee ...
Banggg Bangg Boommmmm ..
. .
. .
. .

Jual tudungg AND produkk 
Macam macam produk adaaa . Kecantikan ? Kelangsingan ? Jamu mak dara ? Kacip fatimah ? Semuaa adaa . Laii laiii .Come to mama . HAHAA :D

Kejee kat sini agak sedikit bosan ah . Yelaa. mana tk nyaa hari hari tengok muka sendiri . hahaha . 12 jam woiii menghadapcermin. Almaklum lahh cermin ade kt depan  gua jee . Kikiki :P Kalau bosan sangat, gua dengar laguuu , tkpun onlinee . Ni pun curi wifi kedai mamakk . Haraammmm . ISHHishhh . Alaaa at least gua pernah beli air teh o ais limau kt situuu .Sekali je la sekali . Gua tkleh ah makan kt kedai mamak ni . Tkde menderemm . Hahahaha.

K laa der, sampai sini laa ehh . Ade hal ckit. Cehh padahal tkde idea nk tulis . Chaossss . Gua blahh dulu laaa . Kbaiiii :) 


doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^