diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Tuesday

Episode 4 ^^



Hyeee Eveningg :)
Apaa khabar ? Sihat ?? Gua harap lu semua sihat kk . .
Nk khabar ni esok gua cuti har harrr
Abahh laa suruh mintak cuti sebab nk anta resume .
Sebrnarnyaa gua malas nk pikir pasal kejee lagi . Itu sebab gua mengelat je nk buat resume. Sampai ayah gua bising " kau nk keje kat kedai tudung tu sampai bilaa ??" Aaaaaaa .
Gua dh sukaa keje kat sini . Sebab tu gua bertahan sampai sekarang . Kalau tk konpem gua dh cabut lari hahaha macam dekat plaza alam sentral . Sehari je keje then cabut dengan rasa tk bersalahnyaa hu huuu .
Soryy kak Maji :'(






doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^