diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Sunday

Episode 6 ^_^



Hai apa khabar semua ? Hihi
Lamaa gilaa tk update begelog kn . .
Hsha ni pun update guna henfon . First time bhaii hshs
Tu kekok sikit hshs
Semenjak akhir ni . . Wifi mamak tk berapa nk kust . Geratm je rasa huuu
Bro sory ah kalau gua banyak typo haha
Gua malas nk delete then rrplace balik . . Haa tengok kn dh typo .
Hebst aini is hebat hshahaha
Lu nk tau tk tadi kedai gua tutup awal . Then sementara tunggu abah datang amek gua pegi ah kedai mamak . Tepi tu ada jual burger . Masa gua nk order tu gua tk perasan kawan dy hisap rokok . Lu tau budak tu hisap then asap dy kena kt burger gua 
Haih panas je rasa demm you. Siaa betul ah . Lepas ni memang gua tknk beli dh kat situ . Dahlaaa mahal gila . Ads ke patut benjo rm1.70 . Hehh selalu rm1.30 je ye . Paling mahal pun rm1.50 . Heh . Cekik darah betul huhh 
K laa gua penat ah nk taip 
Haha kbaii :D

doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^