diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Tuesday

Episode 5 ^^




Hahaha sebenarnyaa gua tk abes lagi type . Boss gua tetiba datang suruh jaga kedai lagi satu sebab bos nk beli makanann . Wuwuuu .
Tkpe kita sambung kt post sini kk . . Baru namapak macam banyak updaatee . Kannnn :3

Okayy sambung cerita post sebelum ni . .
Sebenarnyaa gua rasa malas nk keje sebabnyaa kena interview bagai . Kalau keje swastaa kena speaking . Ahh gua ni dah la tk pandai speaking . Hmmphhh .

Kalau nk tau gua dari sekolah rendah tk suka subjek englishh . Sebab tu tk pernah dapat A . . C je memanjanggg . Hahaha .
Gua lebih suka subjek kira kiraa . Mathematics . Yess . Kalau gua tk dapat A mesti gua frust .Tapi kalau addmath, lulus pun dh happy harhar . Susahh siaaaaa Addmath tuu . Erghhh . Alhamdulillah SPM dapt B+ . kah kah . Hebat tk. Padahal selalu dapat D. Wuuuu .
Ni semua berkat cikgu tusyen guaa . Tk lupa juga cikgu yang ajar subjek tu Pn Norizan . Thank youu ahhh . Jasamu dikenang :')

Eh sebenarnya bukan nk cakap pasal tuu . Nk cakap pasal benda lain . Haishh . Melalutt je gua keje nyaaaa -__-

Ni haa gua ingat nk sambung keje sampai raya . Tuptu, kawan gua mesej cancel tknk keje time bulan puasa . Ahhh sedih siot. Nape tk bagitau awalawal hari tuuu .
Ni tk tau macam mana nk kasitau boss . Hmmm :/

Lagi satu susah ah gua nk keje gak nanti .
Sebab balik nanti tkde sape nk amek guaa . Semua pergi terawih :(
Kalau ada kawan gua, boleh tumpang sekali balik and buka puasa tkde laaa sorang sorang . 
Aaaaaaa . Sadd :(

K laa kkk . Gua chow duluu . Papai :)




doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^