diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Sunday

Episode 19: hati tak keruan


Entah kenapa malam ini, suasana angin mendayu2.
Hati terlalu rindu akan sidia.

"Jika dirimu kaca yg berkilauan..akan ku jaga dirimu sebaik mungkin sayang..jika dirimu seorang bidadari..tidak mungkin aku melepaskan dirimu.AA sayang AV.."

Kata2 itu tiba2 muncul dalam ingatan.dan bermain dii minda. Terus ku karangkan dan hantar kpda sidia.

Jika diri ini tiada lagi untuk ditenung dan di sentuh. Ingat lah bahawa aku masij segar di hatimu sayang..


P/s** jgan tanya kenapa aku mood jiwang malam nie..tapi itu yg aku rasa..

Selamat malam dunia..

AA sayang AV.. Muahh


doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^