diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Tuesday

Episode 27: Pesanan



"Anak muda, apa terjadi sabar dan usaha mencari jalan penyelesaian. Jangan cepat melenting."

Semalam aku mimpi ade org dtg kt aku ckap ayat tu. Ape maksud dia?.

Tahun nie mcm2 dugaan yg datang dekat aku. Ayh aku masuk hospital, 2 esaimen aku kne curi org lain dan macam2 lagi lah. Bia aku sorg je yg tahu ksmuanya. Semalam AV plak badmood. Smpai ngn aku skali down. Tapi i tried to make she happy eventhore i also down. AV happy once, AA happy thousands if AV sad once then AA become trillion sad.. 

So i try my best to make my love become happy.. What happened to me, u more important than me.. No AV means no AA.  


AV sumber kekuatan dan sumber inspirasi diriku.

Love u so much AV :* muah muah

                  -AA-

doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^