diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Wednesday

Episode 28: Bukan insan sempurna


Semua manusia nak kan yg sempurna dlam khidupan mereka kan..

Bukan kecantikan yg aku cari.
Tapi cukup lah sekadar menjaga hatiku dan mnyayangiku sudah ckup memadai. Kerana aku bukanlah begitu sempurna

Tiap2 hari mesti aku dgr lagu ni time xde wat ape..

"Kau mahu apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan aku turuti
Walau harus aku terlelah dan letih
Ini demi kamu sayang". 

-doakuuntukmusayang wali band

Bagiku insan tersayang cuma satu dunia dan akhirat. So selagi masih bernyawa dan bernafas dimuka bumi ini, aku berjanji akan cuba untuk membahagiakan Si dia.

Biar aku susah xpe. Janji AV senyum dan gembira. Alhmdulillah :) :D



          Love u sayang 
             -AA-



doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^