diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Tuesday

Episode 13




DISINI LAHIRNYA SEBUAH CINTA

tajuk entry kita hari ni

ade double meaning sebenarnya entry kali ni :-

1. tema sambutan kemerdekaan kali ke 57
2. cerita cinta antara AA dan AV



1.
sedar tak sedar dah 57 tahun negara Malaysia kita di merdeka
tetapi pemikiran masyrakat malaysia masih lagi dijajah sebenarnya
baik yang muda mahupom yang tua
yang muda masalah mereka sendiri yang terlampau mengagungkan budaya barat
sehingga kan segala pakaian dan tingkah laku mengikut budaya barat
sehinggakan hilang identiti masyakat malaysia itu sendri
ini disebab kan oleh media2 yang terlalu bnyak mnyajikan dan terlalu menggangkat budaya luar

salah siapa semua ini berlaku?
kerajaan? ibu bapa? atau diri sendri?
tepuk dada tnya iman

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 57 !!


2.
Di sini lahirnya sebuah cinta

Di company tempat AA bekerja inilah lahir nya cinta terhadap AV
Di company ni lah kami berjumpa

kalau AA dulu x accept kerja kat sini, xdapat laa AA nk berjumpa si comel AV
Tu la, rahsia Allah xde sape yg tahu
Alhmdulillah AA dipertemukan dengan si comot AV

walaupon kami sama company tapi tempat kami bekerja berlainan
so sadd
xdapat la jumpe si jantung hati ni hari2

tetapiii....
kadang2 time AV rehat dy akan drive dri tempat kerja dy dtg ke HQ tempat kje gua
utk lunch sama2,
masalahnyaa waktu lunch AV ni kadang-kadang pkul 2 kadang-kadang pkul 3 xtentu
tu yang menjadi msalah skit tu sebab AA lunch time pkul 1

tapi demi cinta kan
time AV rehat gua pon ikut sama rehat jugak
tetapi secara senyap2 laa, hehe
amacam?. style x time kje leh kluar?
sebenarnye time lunch pkul 1 tu gua xkluar rehat, sambung wat kje
so deal la kan, pkul 1 gua xrehat then rehat skali ngn AV
AV ni kan kadang2 time dy marah tu menampakkan kecomelan dy
Sebabnyaaaa
Bila AV ni marah
Pipi dy akan jatuh ke bwah. So nampak comell sngat
Lagi satu kalau dy geram sngat kan kt gua
Sebab salu sakat dy
Nanti dy bagi dy punye “dushh dush” penumbuk yg cenonet tu
Haaha
Sebabb tu laa AV salu jdi mangsa gua
gua salu wat si AV ni mrah
Hahaaha
Marah2 manja gitu k
Xde la smpai bertumbuk bagai
sape xsayang awek oiiiiii
Hahahahaha

Tapi mungkin tu slah satu sebab nya kot hati gua terpikat kt dy
Disamping dy yg salu ade time aku susah
Dy jugak yg bnyak tolong aku

Thanks AV !!
L.O.V.E.Y.O.U.A.V


P/s:- Layan lagu ni..haha
Pesanan Buat Kekasih
-AA




doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^