diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Wednesday

Episode 15 UITM

Hi semua yg setia membaca. :)
Hi AV.. ;)


semasa aku tulis entry ni xde idea sebenarnya sebab terkesima dengan entry dari AV episode 14
sebak pon ade sebenar nya, lepas nie xdapat dah la aku nk teman dy lunch.
sebab minggu ni minggu last aku kerja kt kota kemuning
hope dy xgatal2 laa nnti ngn laki lain =,='
tapi aku percaya kat AV yg dy xkan wat cmtu kat aku

tengah belek2 gambar AV lam fon terjumpe la gmbar masa aku teman AV daftar smbung belajar
AV sambung belajar kt uitm, first time sebernarnya aku teman AV uruskan hal peribadi dy
sebab selalunya abah atau kakak AV yang akan temankan
kebetulan pulak time tu mereka ade hal, so aku la yg menemani beliau

ktorg bertolak lewat skit pagi tu sebabnya dri rumah aku nak kerumah AV hujan lebat woooo
aku tggu sat hujan xreda2 , so redah je la hujan2 pon asalkan selamat smpai kt AV
lepas sampai kt AV then bertolak laa ke uitm

AV yg nak register, tapi ntah nape aku plak yg rasa berkobar2 semangat nihh,haha
sampai kt uitm pom still hujan, 
so kami berpayung ala2 kuch2 hota hey jalan ke tempat dewan amende ntah namanya
kuch2 hota hey la sngat, haha, pdahal si AV dok membebel 

masuk je tempat nk register tu
OMAAAIIII, ramai nyeee manusiaaa
masa aku register dlu xla ramai cmni,
AV beratur belakang nun jauh disana
mula2 aku teman AV beratur, then dy sruh aku tunggu kt tempat lain
berat gak la hati nk tggal dy wat sorg2
tapi dy cakap dy okey, then aku tawakal je laa
-selak2 fail AV-
berejam2 jugak laa aku melangok dekat tempat menunggu tu
then tetiba "tringg" dpat stu sms, tengok AV yg ngantor
" bosan laa yg", haha, ksian aku tgok dy
nunggu amende ntah lama2 dlm tu, xsilap aku mse tu dy nk tggu amek gambar kot

aku plak dekat tempat menunggu tu sampai xtaw dah nk wat ape
kejap2 jalan kehulu kjap kehilir
trun tgkat bawah pahtu naik balik
mcm2 gelagat manusia aku tengok
last2 penat berjalan aku lepak balik tempat mnunggu sambil dgr sorg lecture tu dok terangkan pasal cara nak guna iclass ngn student portal
xlama lepas tu my comel AV pon dtg lepas siap smua urusan register
AV dtg tunjuk dy punye student card dgn gambar dy yg comel tu

settle je smua urusan register aku ngn AV decide nk trus blah je
AV xmboh tggu sesi yg petang, xpenting katanyaaa
so aku follow je la ckap my future wife nie
for lunch kami pusing2 area uitm then AV nampk A&W 
AV nie kalau bab makanan2 gitu laju jelaaa
aku ni plak jenis kampung2 skit konpom r cari nasi
tapi AV sowh aku diet, so follow je laa, haha

lepas lunch A&W,
AV ngidam nk mamam tuti putti plakk aihh
betol ke x tu aku eja, hentam je lah
bila search2 yg terdekat ade kt area TTDI
then kami pom kesanaa
TUTI PUTTIIII mung tunggu kami datang!!!!!


aku sbnrnye xboleh kalau xtunaikan ape yang AV nak
ksian tgok dy, tht y ape yg dy nak ak mesti cuba dapatkan
lagi satu aku suke tgok dy tersnyum gembira, kat situ la sumber kekuatan aku
hilangg weyyy segala penat lelah tgok snyuman dy ngn pipi tembam dy tu

kt tuti putti tu AV la yg amek segala ape yg ade kat situ
aku ni mne laa pernah msuk tempat2 gitu, so i leave it tu AV for take
aku buat apa??
aku tunggu je laa kat kaunter utk membayorr. haha

terserlah kegembiraan kt raut muka AV mse tu
geram je aku nak cubit2 pipi dy
-AV berposing ngn tuti putti nye tu-


k laa
sampai sini je la utk malam nie

ma'a salama wa ilalliqa

p/s**kenangan bersama AV kenangan paling indah dalam hidup aku
AA sayang AV

-AA-

doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^