diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Friday

Episode 16 Comel touching



Salam kemerdekaan warga malaysia.

Phewww
Penattt
Aku baru balik dari dataran merdeka
Penat bakhanggg
Dari pukul 5 pagi lagi kodd
Balik2 je si AV taching plak ngn aku
Sebab x trman dia lunch hari nie
Alolololo, cian diaa sicomel nie
Sorry sayangkuu.
Xsempat hari ni

Sebagai ganti
Esok kite breakfast, lunch ngn dinner sama k

Esok official last day aku kt company tu, sebab notis berhenti bertarikh 1/9/2014
Kebetulan plak esok aku kne bertugas di shah alam
Sama tempat ngn my future wife si AV
Sebab esok ade stocktake kt institut jantung negara, so aku malas ahh nak g kt ijn
Aku mntk ngn manager nak wat data stocktake tu kat shah alam
Sebab ade AV kt shah alam..haha
Nampak x permainan di situ
Aku wat ape aje asalkan dpt tenung mukaa AV
Sampai dy xkeruan jadinyaa

Hope esok segala stocktake and data yg aku create will be fine laa
Jgan laa ade yg problem plak esok, malas nk betol kan masalah2 nie
Aku dah xde mood nak kerjaa
Esok pon disebabkan AV je nie aku g kerja
Kalau x memang malas jeppp nak kje hari2 last nie

K laa boh
Nak maghrib dah niee
Choww dlu
Maghrib2 nie bnyak setan merayau
Haha

Adioss

-Air peberet AV-



              ma'a salama wa ilalliqa

                 p/s**AA sayang AV



doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^