diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Tuesday

Episode 12


 
Hai geng., sejak dh bekerjaya ni bizi je memanjang aih.
Sampai nk berwifi pom tk sempat, eh haha 

Senanye tk tau nk tulis mnde., mana taknye last buat karangan Bm time spm., passtu mane ade dah huu

Entry kali ni pasal jatuh cinta pandang pertama., woii malam malam memang mood kena jiwang ke camne ha ha lulzzzz.

Sape pernah bercinta berkasih syg sume,? Raise ur hand! Haipp speaking pulak memalam ni.,
Sorry broken english is my rules!!
Haha Fyi., I hate english., herghhhh nape la kena belaja bahasa penjajah ni *muka marah sambil dahi berkerut
Thats y tknk amek muet dh., cukuplah 2 kali dh amek tapi ben10 tetap sama,.perabih rm200 aku je ish3.

Ohh yaa lupe nk cakap sekarang ni keje dekat company ni., Kejenya jual alat kelengkapan hospital contohnye cam katil semua tual ahh,  so kalau korg nk beli barang2 sakit roger ahh aku., huhu

Dan sebenarnye aku tk berapa suka jual barang2 ni sebab nanti kena deal ngan customer., kalau yang okay tkpe ni yg berlagak cerewet nk mamp*s ni buat  aku rasa nk sepak terajang je., hergh
Mungkin dorg ingat keje jual barang ni lulusan spm je ., so dorg ingat kitorg kuli ah., tension tol

Alhamdulillah bulan september nanti sambung belajar dekat uitm kos human resourses huhuu so pasni keje leh dok dalam pejabat je ha ha
3 tahun lepas aku amek kos occupational therapy. Haa tau ke? Ahh tau dh mesti tk tau punye . G goolgle sndiri haha.

Ehh eh dah lari tajuk ni., huahuahuaaaa

Saje wt gempak jee kakakakakaa.
K laa nk chowwwww bro!! Assalamualaikum., tk jawab dosaaaa.., baik jawab cepat hihii .

Oh ya lupe nk cakap thanks AA sebab tapaukan makanan tadi., tapi ade ke patut tapaulan makanan yang pedas2, air nye tkde haishhhh.

Btw thanksss!! Sweet dream Aa :))



doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^