diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Wednesday

Episode 14

Hai haii., pekabauuu?? Huhuu hope sihat semua nyee,. Tkde bende pomm nk cite.,
Just nk tunjuk gamba je ha ha.
See
See
See
Se
E
S

Late lunch with AA., :))
Thankss teman kitaa lunchh walaupun dah pukul 3pm., huhuu

Ini hali makan dekat tempat biasa2 sajee
Katanye harini bajet rm20
So decide pergi kt restoraan biasa je
Tapi aku rasa still mahal sebab 1 set harga nye rm10.30
Ekau rasa mahal ke murah?? Aher aherr
Bagi aku, kedai makcik bawah tanah lagi jimat, kehkehhh

Tapiii yang bayarnye tadi akuuuu ha ha ha., 
Aa hanya bayau minumam dy je hu huuu,

Aa nk bayau tapi aku kesiankan dy sebab banyak duit dy nk bayau hutang2 wuuuwuuuu

Maybe ini last kot makan kat KK sebab after this Aa pindah keje
And tempat keje baru Aa kt klang
Memang tk lah kan nk g sanaa coz aku paling benci jalan klang,. Wuuu wuuu

Okay la beb, Aa dh muncul heheww, chow duluu geng!
Papaii!!
:)))

Tatatata -,-



doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^