diary ku sayang =)

No one is perfect in this world. Forgive people for not knowing better and learn to move on.
AAAV

Monday

Episode 9 AA Dipaksa "sayekott"


Hi Hi Hi.
 Kali ni post bukan sayekott yg taip tapi dari AA. 
Sebabnya dipaksa dari "sayekott :)"
Ntah kenapa sidia tetiba memaksa aku menulis kt blog ni tgh2 malam cmni.
Dah lama meninggalkan dunia bloggers nie sejak tahun 2008. 
So malam ni sejarah mungkin berulang.

Btw siapa saya?. AA?.
haha. dok diam2 baca sampai abis. 
xmboh baca xpa.kasi tutup itu skreen haa.
Mana perginya si budak sayekott?.
kenapa bukan dy yang menulis entry nie?..
SEBABnyaa..dy tgh mendera aku. herghhh.
xpa2. dy hutang ngn aku satu Burger King..wakaka.

Alang2 dok crite nie. bak mai aku stoly ampa satu crita.
aku mula2 kenal si sayekott ni msa kami training natang mende ntah kt HQ.
nampak la si sayekott ni duduk menghadap dengan aku kt bilik meeting.
mata bertentang mata.... acecece.
okey tu tipu je..xbertentang pom.. sbb aku pemalu.
itu fakta!!. haha

selang 2,3 daripada tu ade la sorang pempuan ni call aku kt fon opis.
perempuan tu ialah "sayekott"
ada masalah dengan dy punye resit printer. 
**padahal wayar resit printer xmasuk dgn betol je pon dkt usb port
hahaa.
settle je msalah dy ade ckap satu words yg mmg mmbuatkan aku ttbe speechless.
apa ayat tu?..
jeng jeng jeng.....nnti aku gtaw la..
haha

sejak itu dunia aku berubah.
sayekott yang membawa perubahan besaw dlm diri ini.

Apa perubahan yg telah dibawa oleh sayekott kedalam diri AA.
nantikan entry yang seterusnya.

malam doh ni boh nok menaip. esop kijo.
staytune

hahaha

ma'a salama wa ilalliqa

sayekott kuat majuk :p
p/s*kepada sayekott budak comel, 464 selamanya. ;)
-AA

doakan saya dapat duduk di bintang . hehe :)

copyright@ hak milik cipta terpelihara ^___^